Fri fragt fra kr. 500,- | Dansk firma | Levering 1-2 dage

Handelsbetingelser

Heat Sense ApS

Egeballe 17

5672 Broby

Tlf: 20 13 87 80

Cvr: 44556723

 

Betaling

Alle beløb der fremgår på hjemmesiden er angivet i danske kroner (DKK), inklusiv moms og eksklusiv leveringsomkostninger.

Heat Sense ApS tager imod online betalinger med; [Dankort, Visa/Dankort, Visa, Mobilepay Online]. Vi pålægger ikke dit køb nogle former for transaktionsgebyr.

Betalingen af ordren bliver først trukket fra din konto, når varen afsendes med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

Heat Sense ApS benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger, hvilket betyder, at forbindelsen er helt sikker.

 

Levering

Vi leverer kun varer inden for Danmark. Leveringstiden for din ordre er normalt 1-3 hverdage. Ved bestilling i weekend og helligdage sendes varen afsted første hverdag. Ved bestilling på hverdage inden kl. 13.00 bliver varen sendt samme dag.

Heat Sense ApS har ansvaret for varerne indtil levering. Hvis der skulle opstå problemer med leveringen, sørger vi for at rette op på situationen.

Skulle der i særlige tilfælde være forlænget leveringstid, giver vi dig besked på mail.

Vi leverer til privatadresser i Danmark – dog ikke Færøerne og Grønland.

Alle varer leveres med GLS eller PostNord.

 

Retur og fortrydelsesret

Hos Heat Sense ApS ønsker vi, at du skal være helt tilfreds med dit køb. Hvis du af en eller anden grund ikke er tilfreds med produktet, tilbyder vi altid 14-dages fortrydelsesret. Hvis du ønsker at returnere produktet, skal det returneres i samme stand, som da det blev sendt afsted.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager din ordre.

Fortrydelse skal meldes til os senest 14 dage efter købet, og fra fortrydelsen skal ordren være os i hænde senest 14 dage efter, at du har informeret om dit brug af fortrydelsesretten. Meddelelsen skal gives pr. mail på info@heatsense.dk, hvor du tydeligt skal oplyse om, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret.

Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv, ligesom valg af transportør er dit eget.

Når vi har modtaget varen/varerne og bekræftet, at det opfylder vores returkrav, refunderer vi det fulde beløb inden for 3 hverdage. vi gør alt hvad vi kan for at sikre en hurtig og problemfri refunderingsproces.
Det er op til Heat Sense ApS at vurdere varens stand. Hvis varen er prøvet udover, hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Det betyder, at du ved fortrydelse af købet vil få en mindre del eller intet af købsbeløbet retur.

 

Reklamationsret

I henhold til den danske købelov gives der 2 års reklamationsret på produkter. Reklamation gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamation skal meddeles til Heat Sense ApS i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses en måned som rimeligt tid, med mindre andet er aftalt.

Reklamationen gælder ikke ved fejl eller skader, der skyldes forkert betjening af produktet.

Heat Sense ApS dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang. Vi modtager ikke pakker sendt på efterkrav.

 

Reklamationer sendes til vores lager

Heat Sense ApS

Egeballe 17

5672 Broby

 

Persondatapolitik

Når du køber en varer og selv videregiver oplysningerne, modtager vi kundedata. Som dataansvarlig behandler vi dine personoplysninger sikkert og fortroligt. Dine personoplysninger bliver kun anvendt og opbevaret til de formål, de er samlet ind til.

Vi anvender tredjeparter til behandling af nogle af vores oplysninger blandt andet i vores fragthåndtering, som ikke er udviklet af Heat Sense ApS. Vi har indgået databehandleraftaler med vores partnere som garanti for, at de overholder gældende regler om beskyttelse af personoplysninger.

 

Klagemuligheder

Du kan sende en mail til info@heatsense.dk eller ringe på tlf: 20 13 87 80, hvis du vil i kontakt med os, har spørgsmål eller vil indgive en klage.

Hvis du har en klage, og det ikke lykkes os at finde en løsning sammen, vil du kunne benytte en af følgende muligheder for at klage:

  • Center for Klageløsning, via klageportal v. Nævnenes Hus. Gå til klageportal.
  • Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
  • Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageportal. Gå til EU klageportal.

Ved indgivelse af klage, skal du oplyse/anvende vores mail info@heatsense.dk.

separator

Spørgsmål ?

Kontakt os gerne, hvis du har spørgsmål til vores produkter. Klik her